Innebandypremiären avklarad!

Jajjemän, idag har det spelats innebandy. När jag kom till arenan visade det sig att det var inte mindre än TVÅ matcher som skulle spelas denna dag. Puh! Jag dog iaf inte. En timmes motion är bättre än en halvtimme iaf, man får se det så.

I den första matchen gick det åt helskotta. Vi var inte samspelta och dessutom hade motståndarlaget en mästerskytt som kunde placera bollar inom vilken kvadratdecimeter han ville i målet. Jag tar på mig några av målen då jag inte höll stolparna ordentligt. Dåligt av mig! Det blev till slut förlust med 10-5.


Tyvärr inte vårt lag på bilden men det gick ju inte att fota medan man spelar. =)

I den andra matchen gick det dock mycket bättre. Hela laget snäppte upp sig ordentligt. Vi höll våra positioner bra och jag spelade bättre i mål. Vi vann matchen med 8-4.
Hela laget hade en ganska hög lägstanivå och det var jämnt fördelat över alla spelare - kul!
Storåkers var mycket riktigt ganska duktig och jag måste också ge en eloge till domarna som var bra på sitt värv.

Själv klarade jag mig med nöd och näppe. Kondisen är inte vad den borde vara men jag klarade iaf två matcher direkt efter varandra utan att vara helt körd. Mina knän gör ganska ont men det hör väl till antar jag.

Ikväll ska det packas! Imorgon går flyget kl 06, brrrr!  :(

Rapporter från solen kommer snart! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0